NIE ZMIENIAJ NIC W SYGNATURZE ZROBI TO ADMIN
Imię : ( Nie bierzemy nicków w anime... ) Nazwisko : ... Wiek : ( minimum 10 ) Poziom: 1 HP*: 100 Exp*: 0 / 200 Przemiana* - ( BRAK ) Specjalizacja : ( Walka wręcz*/Walka dystansowa* ) Wyznanie: ( Dendi/Babidi ) Kasa : 100$ ( jest to początkowa kwota )
Statystyki: ( Na początku mamy do rozdania 30 )
Siła : ... ( +0 ) Chodzi o to że piszemy w nawiasie ile dają nam itemki ( co lv. up mamy 5 pkt do rozdania!! ) Szybkość : Siła Woli : Wytrzymałość :
Techniki: - - -
Plecak :
- 2x Kanapka ( leczy 50 HP ) - - - Sagi: D:0 B:0 C:0 A:0
------------------ HP- Nie zwiększa się co lv. czytaj niżej Exp: 1lv. 0/200 2lv. 0/500 3lv. 0/1000 4lv. 0/1500 5lv. 0/2000 ciągle jest co 500 Expa potrzeba więcej
Przemiana: 1. Przemiana Nr 1 ( wymagany 10 lv. daje nam jednorazowo +50 każdych statystyk ) 2. Przemiana Nr 2 ( wymagany 50 lv. daje nam jednorazowo +100 każdych statystyk ) 3. Przemiana Nr 3 ( wymagany 100 lv. daje nam jednorazowo +200 każdych statystyk ) 4. Przemiana Nr 4 ( wymagany 150 lv. daje nam jednorazowo +500 każdych statystyk )
Walka wręcz - używamy technik które polegają na bezpośrednim uderzeniu Walka dystansowa - Używamy technik KI
Siła - daje nam dmg do technik wręcz np. gdy mamy 30 sily a technika zabiera 20 dmg, to atakujemy po 50 Szybkość - częściej unikamy ataku Siła woli - daje nam dmg do technik dystansowych na takiej samej zasadzie co wyżej Wytrzymałość - każdy 1pkt daje 10 HP+początkowa ilość 100HP. Jeżeli mamy 10 Wytrzymałości to mamy 200 HP
|